Allie - Din digitala bästa vän

Allie är fylld med personliga ljudklipp för alla stunder. Hon är din inspirationskälla, din dagliga dos av motivation och vännen som hjälper dig att hantera livets berg-och-dalbana. Mindre stress, mer glädje och alltid någon som lyssnar. Allie got your back! ✨

FAQ

Hittar du inte svaret på din fråga här? Maila oss på support@itsallie.se så hjälper vi dig!

Eftersom din prenumeration är kopplad till antingen Apple eller Google kan processen för att avsluta din prenumeration variera något. Här nedan har vi beskrivit hur det går till hos de olika leverantörerna:

App Store

Om du har valt att teckna din prenumeration via App Store, följ dessa steg:

  1. Börja med att öppna ditt konto på din App Store.

  2. Navigera till avsnittet ”Prenumerationer” där du hittar en lista över dina aktiva prenumerationer.

  3. Hitta Allie bland dina prenumerationer och välj den.

  4. Välj alternativet ”Avbryt prenumeration” och följ eventuella instruktioner som kan dyka upp.

Google Play

Om du har valt att teckna din prenumeration via Google Play Store, följ dessa steg:

  1. Börja med att öppna menyn i din Google Play Store.
  2. Navigera till avsnittet ”Prenumerationer” där du hittar en lista över dina aktiva prenumerationer.

  3. Hitta Allie bland dina prenumerationer och välj den.

  4. Välj alternativet ”Säga upp prenumeration” och följ eventuella instruktioner som kan dyka upp.

Självklart! Var du hittar ditt kvitto beror på var du har köpt Allie:

Om du har köpt Allie via App Store, så hittar du din köphistorik här.

Om du däremot har gjort köpet via Google Play, är det här du hittar din köphistorik.

Det enkla svaret är ja! Meditation som stresshantering är godkänt av Skatteverket som friskvård och det innebär att du kan använda ditt friskvårdsbidrag till Allie!

Dock är det också viktigt att nämna att arbetsgivare kan ha olika rutiner för hur friskvård hanteras och de har också rätt att inom vissa ramar bestämma vad som ska anses vara friskvård och inte. Så känner du dig osäker, kolla med din arbetsgivare.